Ulubieńcy i inspiracje czerwca

Długo po czasie, ale zapraszam was na ulubieńców i inspiracje czerwca. Trochę się tego uzbierało, także zapraszam do czytania. Będzie coś jedzeniowego, kosmetyk, zabieg upiększający, ciekawy podcast, film, pomysł na wycieczkę  oraz kanał ćwiczeniowy na YT.



Podcast Magdy Hajkiewicz o budowaniu nawyków

Uwielbiam nawyki i małe rytuały. O mojej porannej rutynie możecie przeczytać tutaj, a o sobotnich nawykach tutaj. Jednak wprowadzenie nowego nawyku, tak aby został w naszym życiu na dłużej, wcale nie jest takie proste jakby się wydawało. Osobiście, największy problem mam z wprowadzeniem zdrowych nawyków związanych z dietą i aktywnością fizyczną. O ile prawie codziennie znajdę czas, żeby poczytać książkę, pouczyć się hiszpańskiego, wyszczotkować ciało na sucho, to właśnie wprowadzenie codziennych nawyków, które ułatwiły by mi uzyskanie zdrowej sylwetki, jest dla mnie nie lada wyzwaniem. Niestety przez lata wyznawałam zasadę 100 procent albo nic i ciężko mi teraz przychodzi zrozumienie, że drobne potknięcia się zdarzają, bo jestem tylko człowiekiem, a nie maszyną. I nie oznacza to, że jeżeli zjadłam trzy ciastka, to równie dobrze mogę zjeść całą paczkę ponieważ i tak wszystko stracone. Stale poszukuje konkretnych informacji, jak mogę zbudować zdrowe nawyki i z pomocą przyszedł mi odcinek podcastu Jak budować nawyki? Magdaleny Hajkiewicz, który możecie przesłuchać tutaj. Autorka jest psychodietetykiem, prowadzi bloga, podcast, kursy oraz webinary. Znajdziecie u niej mnóstwo wartościowych treści.


Mad Fit


Moje fitnessowe odkrycie zeszłego miesiąca. Z motywacją do ćwiczenia w domu jest rożnie, raz jest zapał, a raz nie ma. Jednak, odkąd odkryłam kanał Mad Fit na YouTubie, jest mi zdecydowanie łatwiej zachować regularność, jej taneczne treningi to prawdziwa petarda. Sprawiają, że uśmiecham się na samą myśl o ćwiczeniach. Zazwyczaj zaczynam od jej dwóch, trzech programów i przechodzę do treningu siłowego. Myślę, że sukces tkwi w połączeniu muzyki z układem, który stanowi wyzwanie, ale jest wykonalny i łatwo nadążyć za prowadzącą. Poniżej znajdziecie jedne z moich ulubionych treningów.










Tonic espresso


Kawa idealna na lato. Jak ją przygotować? Niestety nie posiadam ekspresu, kawiarki, aeropressu, więc po prostu zlewam dwie łyżeczki kawy rozpuszczalnej bardzo małą ilością wody i tak oto powstaje moje "espresso". Następnie do wysokiej przeźroczystej szklanki wsypuje kostki lodu, aż pod sam wierzch i wlewam tonic, tak aby napełnił około trzech czwartych objętości szklanki. Na sam koniec dolewam wcześniej przygotowaną kawę i gotowe. Opcjonalnie możecie dodać plasterek cytryny, pomarańczy lub limonki. Smakuję świetnie i do tego wygląda ciekawie.



Wyjazd nad Jezioro Czorsztyńskie

Zwiedzania Polski ciąg dalszy. Tutaj niedługo pojawi się wpis z podsumowaniem mojej jednodniowej wycieczki z Krakowa do Czorsztyna, która została moim podróżniczym ulubieńcem miesiąca.





Jak zostałem gangsterem. Historia prawdziwa


To polski film z 2019 roku, w reżyserii Macieja Kawulskiego. W rolach głównych występują Marcin Kowalczyk, Tomasz Włosok oraz Natalia Szroeder. Jeżeli znajdziecie nieco ponad dwie godziny w piątkowy wieczór, to polecam obejrzeć. Film znajdziecie na Netflixie. Ja byłam naprawdę zaskoczona poziomem filmu, a rola Tomasza Włosoka to prawdziwe mistrzostwo.

Brwi permanentne


W końcu zdecydowałam się na wykonanie makijażu permanentnego brwi. I jak na razie mogę powiedzieć, że jestem bardzo zadowolona. Jako że posiadałam bardzo jasne, niemal niewidoczne brwi, byłam zmuszona co trzy tygodnie chodzić na zabieg henny i regulacji do kosmetyczki. Samej bardzo ciężko było mi nadać odpowiedni kształt, dlatego zdecydowałam się na makijaż permanentny. Jestem już po korekcji, jak tylko brwi całkowicie się zagoją, będę mogła zabrać się za wpis z moimi wrażeniami z zabiegu.


Kremy Nutlove


Zamówiłam te kremy, ponieważ dużo osób na Instagramie bardzo je zachwalało. Mam dusze testera i uwielbiam próbować nowe rzeczy, pomyślałam, że przekonam się na własnej skórze czy rzeczywiście to taki hit. Mam za sobą nieudaną przygodę ze słodkimi sosami 0 kalorii, więc muszę przyznać, że trochę obawiałam się rozczarowania. Jak się okazało zupełnie bezpodstawnie. Zarówno krem coco crunch jak i choco crunch mają przyzwoite składy - nie zawierają oleju palmowego, a są słodzone maltitolem. W tym duecie zdecydowanie na prowadzenie wysuwa się wersja kokosowa, naprawdę smakuję jak rafaello. Kremów używam do owsianki i omletów. Na pewno nie skończy się na jednym opakowaniu, z pewnością zamówię następne.


Pianka do mycia twarzy Feel Free

Bardzo dobry produkt do mycia twarzy, nie wysusza, a jednocześnie daje uczucie czystości. Ma naturalny skład (analiza składu pianki tutaj). Znajdziecie ją w Hebe klik, często można ją dostać na promocji za mniej niż 20 złotych. Myślę, że cena zachęca do wypróbowania.



Zachęcam do podzielenia się swoimi hitami zeszłego miesiąca w komentarzach :)


21 komentarzy:

  1. Jestem ciekawa tych kremów od nutlove, tej pianki nie testowałam, ale miałam tonik z tej serii. Fajnie, że miałaś okazję wybrać się nad jezioro, ja też staram się odkrywać w Polsce ciekawe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. No,no rzeczywiście sporo się tego uzbierało🙂
    Czytanie książek, nauka hiszpańskiego, szczotkowanie ciała-jak Ty znajdujesz na to czas??
    Podziwiam 😀
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To wszystko zajmuje mniej czasu niż się wydaje ;D Pozdrawiam ;)

      Usuń
  3. Ta kawa z expresu musi być bardzo pyszna😊 Piękne zdjęcia z wypadu nad jezioro. Też planuje sobie zrobić permanentne brwi, ale trochę się boję, nie mogę się już doczekać Twojego wpisu o wrażeniach z zabiegu 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) nie ma się czego bać naprawdę;)

      Usuń
  4. Ja muszę sobie wyrobić nawyk szczotkowania ciała bo ciagle o tym zapominam ;p przejrzałam na szybko jeden filmik z ćwiczeniami i muszę chyba wypróbować, lubię tańczyć wiec to ciwiczenia idealne dla mnie :) ja tez uważam ze Wlosok zagrał świetnie w filmie „jak zostałem gangsterem” :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Te kremy kupiłam ostatnio ;) na razie biały otworzyłam i pycha :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zaciekawiły mnie te kremy :D a jezioro czorsztyńskie uwielbiam wspaniałe miejsce do którego chce się wracać. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. No to chyba udany miesiąc hehe. Chętnie bym spróbowała tego tonic espresso, a ten podcast chętnie posłucham, jeśli nie zapomnę.
    U mnie chyba żadnych hitów nie bylo :p

    OdpowiedzUsuń
  8. jeny uwielbiam MadFit! ona jest dla mnie rewelacyjna! dziewczyna ma taki power, że szok :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajny ten taneczny kanał. Mi też ciężko zebrać się do regularnych ćwiczeń, więc może to mi pomoże ;). Byłam w Czorsztynie i jest niesamowity. Baardzo mi się podobało :). Też zastanawiałam się za tymi kremami czekoladowymi. Mam zagwostkę, bo jestem dość wybredna jeśli chodzi o jedzenie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno Ci posmakują ;) Ja miałam nieudane doświadczenia z podobnymi produktami a te kremy naprawdę są bardzo dobre, kokosowy zwłaszcza;D

      Usuń
  10. Brwi permanentne to super sprawa! Sama mam i jestem zachwycona 😊 muszę przesłuchać ten podcast o budowaniu nawyków

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ciekawi ulubieńcy i inspiracje :) Widzę, że mamy podobne nawyki, bo ja też, codziennie uczę się hiszpańskiego i czytam choć kawałek książki ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. ja swoje brwi bede w listopadzie robic;P

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajny post :) Piękne zdjęcia znad jeziora <3

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie słyszałam o połączeniu kawy i toniku, ale muszę wypróbować :D Idealna opcja na upały ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Och, wyjazd z pewnością trafiłby do moich ulubieńców :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Better Me , Blogger