Akcesoria i gadżety włosomaniaczki do kręconych włosów i nie tylko - AliExpress haul, The Body Shop

Witajcie:) Dziś chciałabym Wam pokazać moje ulubione gadżety do włosów. Mam włosy falowane/kręcone, więc poświęcam im sporo uwagi i tym samym gromadzę różne akcesoria, które pomagają mi w codziennej pielęgnacji. Jednak w tym wpisie znajdziecie też ozdoby do każdego rodzaju włosów. Większość rzeczy jest z AliExpress, ale z łatwością podobne znajdziecie na polskim rynku.



Drewniany grzebień

Swój drewniany grzebień kupiłam na stronie The Body Shop klik. Kosztował 20 zł i zastąpił mi szczotkę tangle teezer, której używałam przez kilka dobrych lat, jednak wiadomo ząbki się zniszczyły i trzeba było poszukać jakiegoś następcy. Zrobiłam rozeznanie i wiele kręconowłosych dziewczyn pisało, że dobrze im się sprawdza drewniany grzebień, więc i ja się skusiłam. Jak się sprawdza? Bardzo dobrze, nie szarpie włosów, a rozczesuje je zarówno na sucho, jak i na mokro. Ponadto, pomimo moczenia grzebienia, nie odkształcił się on, ani nie zmienił koloru. Wystarczy, że raz na jakiś czas zabezpieczę go oliwką Baybdream i nadal wygląda jak nowy.



Czepek z froty i czepek foliowy


Czepków używam głównie podczas olejowania, ale również, gdy chcę aby maska, której używam na włosy zadziałała intensywniej. Wtedy nakładam jakąś treściwą odżywkę, na to czepek foliowy i na sam koniec czepek z froty. Foliowy czepek, którego używam, był dołączony do maski Biovax.. Pomimo tego, że mam go już ponad rok, nadal dobrze mi służy. Natomiast materiałowy czepek  kupiłam na AliExpress, zapłaciłam za niego 5,50 plus niecałą złotówkę za wysyłkę. Tutaj macie aukcje, z której go zamówiłam. Identyczne widziałam też na Allegro.


Afropick

Ten przedmiot o śmiesznej nazwie służy do unoszenia kręconych włosów od nasady. Nie mogłam go nigdzie znaleźć stacjonarnie, więc przy okazji zakupów w e- zebrze dołożyłam go do koszyka. Kosztował jedynie 4 złote, więc myślę, że warto go wypróbować (w szczególności przy typie włosa 3). Mój jest w całości wykonany z plastiku (dostępny tutaj), widziałam również takie, które mają metalowe ząbki. Używam go na suchych, wystylizowanych włosach.


Denman


To również urządzenie typowo do kręconych włosów. Używam tej szczotki do wczesywania masek i odżywek. Natomiast można go również używać po produkcie do stylizacji w celu nadania równomiernego skrętu i zapobiegnięciu powstania puchu. Tego sposobu jeszcze nie próbowałam, ale wszystko przede mną. Od razu zaznaczę, że nie mam oryginalnego przedmiotu, a jego wersje z AliExpress. Moja podróbka Denmana ma 9 rzędów, a w każdym jest 22 ząbki, kosztowała 12,40 z bezpłatną wysyłką. Tutaj jest aukcja, z której zamawiałam przedmiot. Zarówno oryginalny Denman, jak i wersje nim inspirowane możecie znaleźć stacjonarnie w TK Max.


Masażer do skóry głowy


Tak zwana trzepaczka, wykonana jest z drucików nierdzewnych zakończonych gumowymi kulkami. Podczas jej użycia, rozluźnia się powierzchnia głowy, pobudza krążenie. Ma działanie relaksująco- odprężające. Nie jestem pewna, czy faktycznie wpływa na szybszy porost włosów. Nie mniej jednak masaż tym przedmiotem jest bardzo przyjemny. Ponadto, jest prosty w użyciu, po prostu nasadzamy trzepaczkę na głowę i rozpoczynamy delikatny masaż. Ja swój masażer kupiłam w Tedim za jedno euro kilka lat temu. W Polsce możecie go dostać na Allegro, w Tigerze lub zamówić z AliExpress.


Ozdoby i gumki do włosów


Ostatnim punktem są przeróżne ozdoby i frotki do włosów. Tego typu rzeczy zamawiałam głównie na AliExpress. Teraz ograniczam trochę kupowanie na tym portalu, nie mniej jednak pokaże Wam jakie rzeczy zgromadziłam.

Opaska do włosów czarna klik
Perłowa wsuwka klik 
Aksamitne frotki klik
Spinka ze złotymi drobinkami klik
Spinki z perełkami klik
Frotka z długimi uszami klik








Macie jakieś ciekawe akcesoria lub ozdoby do włosów?

27 komentarzy:

  1. Ten czepek jest śmieszny :D Uwielbiam masaż głowy tym masażerem ;) Podoba mi się ta opaska z chusta ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Taki masażer do skóry głowy bym chciała ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ładne te ozdoby :) Też mam ten masażer do głowy hehe, a grzebień z pierwszego zdjecia chętnie bym kupiła

    OdpowiedzUsuń
  4. Też posiadam perłową wsuwkę i bardzo ją lubię :D Super akcesoria :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne akcesoria i gadżety! Ostatnio bardzo często zostawiam moje włosy kręcone, więc koniecznie muszę wypróbować Afropick ;) A masażer do skóry głowy mam od kilku dobrych lat, ale często o nim zapominam, a taki masaż, jest faktycznie bardzo relaksujący ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Czepek mi wpadł w oko - jest uroczy 💕
    Teraz już nie kolekcjonuje akcesoriów do włosów, ale jakiś czas temu miałam dużą ilość różnych opasek do włosów 🙂
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawe gadżety, czepek wygląda słodko, podoba mi się masażer, zastanawiam się, czy nie elektryzuje włosów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie elektryzuje, ale używam go głównie przed myciem włosów bo na mojej głowie robi puch od nasady ;)

      Usuń
  8. mam częśc z tych zreczy! ale w sumie już sama nie pamiętamm kiedy ostatnio miałam kręcone włosy :D jednak keratyna weszła mi za mocno i za dorbze ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też mocno zastanawiałam się nad keratynowym prostowaniem, ale postanowiłam dać moim kręconym włosom jeszcze jedną szansę ;D

      Usuń
  9. Słodki czepek <3 sama z chęcią bym takiego użyła :) Masażer to coś, co muszę sobie kupić :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam ten grzebień The Body Shop już od kilku lat i cały czas jest w świetnym stanie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio też kupiłam welurowe gumeczki, ale chyba mniejsze i o zdziwiłam się jakie wygodne są :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie, mi sprawdzają się dużo lepiej niż gumki sprężynki ;)

      Usuń
  12. Ogólnie mam piękne, długie, gęste włosy ale czasami mam ich dość. Cały czas mi jest w nich za gorąco.

    OdpowiedzUsuń
  13. O tym czepku słyszę pierwszy raz :) Szkoda, że nie mam kręconych włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  15. Chyba sobie sprawię taki czepek bo mega się prezentuje.

    OdpowiedzUsuń
  16. Słodki jest ten czepek. Lubię zamawiać na ali osoby do włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Zawsze podobały mi się takie apaszki i gumki do włosów, niestety moje są bardzo cienkie i nie wygląda to dobrze :/ W tą sobotę planuję powrót do krótkich włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Better Me , Blogger