Moje ulubione motywujące cytaty

Dziś chciałabym  się z Wami podzielić dwunastoma motywującymi cytatami. Od dawna prowadzę zeszyt, w którym zapisuję  motywujące hasła z książek, które czytam, lub cytaty, które pojawiają się w moim życiu, a chciałabym czasem do nich wrócić. W chwilach, kiedy dopada mnie kryzys, otwieram mój notatnik, przeglądam go i zawsze znajdę jakiś zapis adekwatny do sytuacji, który nieco poprawi mi humor :) Może i Was jakiś cytat zainspiruje do działania. 




Kochaj to życie, które masz, a nie to, które spodziewałeś się dostać. Gary John Bishop

Nie musisz czuć, że dziś jest Twój dzień – wystarczy, że będziesz się tak zachowywał. Gary John Bishop

Dla mądrego człowieka każdy dzień stanowi nowe życie. Dale Carnegie

Zamknij żelazne grodzie oddzielające Cię od przeszłości i przyszłości . Żyj tu i teraz. Dale Carnegie

Chętnych los prowadzi, niechętnych wlecze. Seneka

Gdyby wszystkie nasze nieszczęścia trafiły na jeden wspólny stos i każdy musiał wziąć z niego jednakową część, ludzie z zadowoleniem wybraliby własne i odeszli. Sokrates

W chwili podejmowania decyzji najlepiej jest podjąć dobrą decyzję, druga w kolejności opcja to zła decyzja, a najgorsze wyjście to brak jakiejkolwiek decyzji. Roosevelt

Otaczaj się ludźmi, którzy cię uszczęśliwiają. Ludźmi, którzy potrafią cię rozśmieszyć, którzy ci pomogą, gdy jesteś w potrzebie. Tymi, którym na tobie zależy. Tylko oni są warci tego, by być częścią twojego życia. Wszyscy pozostali są tylko chwilowo. Karol Marks


Ludzie czekają przez całe życie. Czekają na lepsze czasy, czekają na śmierć. Czekają w kolejce, żeby kupić papier toaletowy. Czekają w kolejce po pieniądze. A jak nie mają szmalu, to czekają w jeszcze dłuższych kolejkach po zasiłek. Człowiek czeka, żeby położyć się spać, i czeka, żeby się obudzić. Czeka, żeby się ożenić, i czeka, żeby się rozwieść. Czeka na deszcz, czeka, aż przestanie padać. Czeka na posiłek, a kiedy go zje, czeka na następny. Czeka w poczekalni u psychiatry razem z bandą pomyleńców i sam nie wie, czy jest jednym z nichCharles Bukowski

Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, a rezygnujący nigdy nie zwyciężają.

Jeden z najtragiczniejszych przejawów ludzkiej natury to skłonność do odkładania życia na później. Wszyscy marzymy o jakichś bajkowych różanych ogrodach gdzieś za horyzontem zamiast po prostu cieszyć się różami, które zakwitły właśnie pod naszym oknemDale Carnegie

To nie szczęście sprawia, że jesteśmy wdzięczni.To wdzięczność sprawia, że jesteśmy szczęśliwi. Agnieszka Maciąg


Macie swoje ulubione cytaty? A może znacie jakieś motywujące książki? 

36 komentarzy:

  1. Prowadzenie takie zeszytu to bardzo fajna rzecz 😊 uwielbiam czytać takiego typu cytaty na poprawę humoru, jednak nie mam swojego ulubionego 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne cytaty. Mój ulubiony cytat pochodzi z książki, którą czytałam wielokrotnie "Oskar i pani Róża" Codziennie patrz na świat, jakbyś oglądał go po raz pierwszy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako fanka mojego Liverpoolu przyświeca mi ciągle nasz hymn 'You'll Never Walk Alone'. Twoje cytaty piękne. Nie umiałabym wybrać jednego.

    OdpowiedzUsuń
  4. Sama posiadam podobny zeszyt ☺
    Piękne cytaty 😍
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo fajne cytaty :) Ja też mam sporo cytatów, które lubię. Nie mam chyba jednego ulubionego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Znam większość Twoich cytatów i również posiadam zeszyt, w którym zbieram takie pozytywności ;)
    A jednym z moich ulubionych, są słowa Louise L. Hay: "Czasem wyczarowanie niezwykłego dnia, wymaga jedynie drobnej zmiany w jego odbiorze." :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Musze je koniecznie zapisać <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajne cytaty! Ten najbardziej mi się spodobał : "Zwycięzcy nigdy nie rezygnują, a rezygnujący nigdy nie zwyciężają."

    OdpowiedzUsuń
  9. A mnie nigdy jakoś cytaty i motywujące anegdotki nie motywowały, więcz nie lubię.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pierwszy cytat oraz trzeci od dołu bardzo mi się spodobał :D
    Moje ulubione cytaty pochodzą z książki "Mały książę" :
    " Dobrze widzi się tylko sercem, najważniejsze jest niewidoczne dla oczu" oraz " Na zawsze ponosisz odpowiedzialność za to co oswoiłeś" :D
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. "Mały książę" to była moja ulubiona lektura szkolna :)

      Usuń
  11. Ciekawe cytaty, nie mam jednego ulubionego, ale ten "zwycięzcy nigdy nie rezygnują, a rezygnujący nigdy nie zwyciężają" bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Też mam zeszyt z cytatami, ale już coraz rzadziej coś do niego trafia i niekoniecznie są one motywujące. I też nieczęsto do niego zaglądam. Może dzięki Tobie go otworzę i poczytam co tam zapisałam? Fajna sprawa. Mi się podoba. Chętnie przeczytam inne cytaty, które zebrałaś.

    OdpowiedzUsuń
  13. Chyba sama zacznę pisać taki zeszyt z cytatami motywującymi :-)

    OdpowiedzUsuń
  14. uwielbiam je wszytskie! częśc nowa ale muszę zapamiętać ;) genialne ;)
    ja mam wytatuowane mój fav:
    Live the life you love, Love the life you live ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ulubionego nie mam ale jest jeden, który mnie irytuje " Co Cię nie zabije to Cię wzmocni"
    Może i dobry gdy mowa o błahostkach, w momentach tragedii życiowych może i coś nas nie zabija ale łamie na zawsze emocjonalnie a nawet fizycznie.

    OdpowiedzUsuń
  16. Joanna Kulmowa Nie wyrastaj z marzeń "Ty się nie zmieniaj, już taki zostań, ty nie wyrastaj z marzenia. Choćby ci było z nim niewygodnie...".

    OdpowiedzUsuń
  17. Z każdej książki, którą oceniam to wyszukuję właśnie jakiekolwiek cytaty. Uważam, że wszędzie znajdziemy jakieś przesłanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. lubię takie cytaty. Choć mój ulubiony to "nie patrz wstecz".

    OdpowiedzUsuń
  19. Moje motto z kubka- Padłaś, powstań! Popraw koronę i zasuwaj! :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo mądre i motywujące cytaty :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Chętnych los prowadzi, niechętnych wlecze. Seneka - bardzo mi się to spodobało :)
    Ja nie mam żadnych cytatów do polecenia :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie musisz czuć, że dziś jest Twój dzień – wystarczy, że będziesz się tak zachowywał - jakież to prawdziwe!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Better Me , Blogger