Ulubieńcy lipca

Witam was ponownie w ulubieńcach. Lipiec za  nami, także chciałabym się podzielić z wami moim inspiracjami z zeszłego miesiąca. Tym razem mam dla was naprawdę ciekawy miszmasz. Co skradło moje serce w zeszłym miesiącu?



Woreczki wielorazowe na owoce i warzywa
Od dawna nosiłam się z zamiarem zakupu woreczków wielorazowych, tak aby nie musieć się kłopotać pojedynczymi sztukami owoców i warzyw luzem. Woreczki kupiłam w Kauflandzie w Niemczech za około 9 zł (2 euro). Niestety nie są one na razie dostępne w Polsce. W pakiecie dostajemy od razu trzy sztuki, które są dość spore i pomieszczą dużą ilość jarzyn. Polecam wam zastąpić plastikowe jednorazówki właśnie takimi materiałowymi woreczkami wielokrotnego użytku. Z pewnością będzie to z korzyścią dla naszej planety.

What the Health?
To film dokumentalny, który można obejrzeć na Netflixie. Swoją premierę miał w 2017 roku jednak dopiero, teraz kiedy zaczęłam interesować się tematyką zdrowego odżywiania i środowiska natrafiłam na niego. Opowiada o diecie wegetariańskiej i o tym, dlaczego jest ona ścieżką, która może poprowadzić nas do długiego i szczęśliwego życia. Nawet jeżeli nie wierzymy we wszystko co zostało przedstawione w tym dokumencie (mi trudno było uwierzyć w cudowne ozdrowienia chorych zaraz po krótkim przejściu na weganizm oraz w stwierdzenie, że jedzenie jajek jest tak samo szkodliwe, jak palenie papierosów). Jednak zgadzam się z większością informacji zawartych w  What the health?. I pomimo tego, że weganką nie jestem, to staram się ograniczać produkty odzwierzęce. Kiedyś chciałabym mieć w sobie na tyle determinacji, aby przejść na weganizm. Polecam obejrzeć, naprawdę daje do myślenia.

Yope balsam do rąk
Od dawna szukałam naturalnego kremu do rąk, który byłby w opakowaniu z pompką. Taka forma opakowania jest po prostu dla mnie najwygodniejsza. I tym sposobem natrafiłam na balsam do rąk i ciała Yope. Wybrałam ten o zapachu werbeny, gdyż jest bardzo przyjemny. Balsam jest bardzo wydajny, aczkolwiek ja używam go tylko do rąk. Większe opakowanie także na plus, zamiast kilku małych kupujemy jeden produkt, który wystarcza na długo i dodatkowo ograniczamy zużycie plastiku.

Nowy notes na Five Minute Journal
Staram ograniczać się kompulsywne zakupy, jednak gdy tylko zobaczyłam ten notes wdziałam, że muszę go kupić z przeznaczeniem na mój 5 Minute Journal. Dotychczas prowadziłam go na zwykłych kartkach, jednak chciałam, żeby wszystko było w jednym miejscu. O samej idei dziennika przeczytacie w poście o zdrowych nawykach. Teraz jestem jeszcze bardziej zmotywowana do jego prowadzenia.

Darmowe szkolenie online Akademii Wiem co Jem 
Szkolenie prowadziła Magda Hajkiewicz. Jest ona psychodietetykiem, dietetykiem i szkoleniowcem oraz studentką psychologii. Skąd dowiedziałam się o tym szkoleniu? Z Instagrama gdzie obserwuje profil Magdy, gdyż uważam, że jest on cennym źródłem informacji. Temat szkolenia brzmiał: jak zacząć odchudzanie, aby odnieść sukces. Z kursu wyniosłam cenne informacje m.in. jak oszacować moje zapotrzebowanie kaloryczne, skąd wziąć motywacje aby zacząć oraz jak zaplanować dietę, aby uniknąć efektu jo-jo.

Wyjazd do Vaduz
Ostatnim ulubieńcem jest wyjazd do Vaduz, o którym pisałam w tym poście.












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Better Me , Blogger