Ulubieńcy i inspiracje listopada

Nieco z opóźnieniem ale są! ulubieńcy i inspiracje listopada. Jest to zbiór wszystkich rzeczy, które zainteresowały mnie w zeszłym miesiącu. Mam nadzieję, że i wy skorzystacie i może znajdziecie coś, co przykuje waszą uwagę.


Podcast Owsiana.pl
Na podcast Justyny Świetlickiej natrafiłam przypadkiem, szukając nowych, wartościowych podcastów do posłuchania. O Justynie słyszałam już wcześniej, nawet zakupiłam jej dwa e-booki z przepisami "Gotuj z radością" oraz "Gotuj z radością - edycja jesień, zima", ale nie wiedziałam, że prowadzi ona też swój własny podcast. Jak dotąd doczekał się on 42 epizodów, z czego ja nie odsłuchałam tylko dwóch: o anoreksji oraz o diecie w ciąży, gdyż po prostu nie są to tematy, które są obecnie w spektrum mojego zainteresowania. Wszystkie odcinki, które przesłuchałam, polecam z czystym sercem. Justyna porusza w nich tematy związane między innymi z motywacją, zdrowym odżywianiem, podróżami, modą, samoakceptacją oraz ekologią. Jest zabawnie i inspirująco!

Wycieczka do Zurychu
To mój ulubieniec podróżniczy. Więcej na ten temat znajdziecie w tym poście.

Książka Pełnia życia autorstwa Agnieszki Maciąg
Pełnia życia to pozycja, która zdecydowanie zasłużyła na swoje miejsce tutaj. Jestem świeżo po lekturze i jestem bardzo miło zaskoczona. Jest to swojego rodzaju duchowy poradnik, ale nieco inny niż te, które dotychczas czytałam. Pani Agnieszka Maciąg dzieli się z czytelnikami opowieścią o swojej duchowej przemianie, wplatając pomiędzy tematy związane między innymi z jogą, medytacją oraz wiarą. Autorka opowiada, że pomimo zrobienia kariery i zarabiania dużych pieniędzy nie czuła się szczęśliwa. Myślę, że to dobra książka dla ludzi zagubionych, szukających własnej drogi do szczęścia. Być może wskazówki zawarte w książce pomogą odnaleźć ten właściwy kurs i zainspirują do działania. Ostrzegam tylko, że niektóre momenty mogą wam się wydać nieco zbyt "uduchowione", nawet dla mnie były. Warto jednak zachować otwarty umysł.

Kanał na youtube Healthy Omnomnom
Uff.. trzy razy sprawdzałam, czy poprawnie zapisałam tą nazwę. Healthy Omnomnom to kanał założony przez Irenę Owsiak, dyplomowaną dietetyczkę. Irena dzieli się z nami wszystkimi przepisami na proste, wegańskie dania. I dodatkowo są one zdrowe i tanie. Nawet jeżeli nie jesteście weganami, to na pewno znajdziecie kilka przepisów wartych wypróbowania. Sama byłam bardzo zdziwiona, że małym nakładem czasowym można przygotować tak dobre rzeczy, i piszę to ja kuchenne beztalencie. Składniki potrzebne o wykonania przepisów są ogólnodostępne i tanie. Jeżeli brakuje wam inspiracji, to polecam zajrzeć na ten kanał.

Hydrolat Bielenda Botanic Spa 
Bardzo lubię tę serię marki Bielenda, więc tym razem padło na ten hydrolat. Stosuje go zaraz po demakijażu i oczyszczaniu twarzy. Wylewam odrobinę na dłonie i wklepuje bezpośrednio w skórę twarzy. W razie konieczności czynność powtarzam, a następnie używam jakiegoś naturalnego kremu, obecnie jest to krem z serii White Agafia. Hydrolat sprawdza się świetnie, lekko nawilża, nie podrażnia skóry i szybko się wchłania. Do tego ma naturalny skład i fajną szatę graficzną. Zawiera ekstrakt z opuncji figowej, znanej z właściwości przeciwzmarszczkowych oraz odżywczy aloes.
Skład: Aqua (Water), Rosa Damascena Flower Water, Sodium Lactate, Camellia Sinensis (Green Tea) Leaf Water, Citrus Aurantium Amara (Orange) Flower Water, Panthenol, Glycerin, Sorbitol, Opuntia Ficus-Indica Flower Extract, Malpighia Punicifolia Fruit Extract, Allantoin, Hydrolyzed Glycosaminoglycans, Hyaluronic Acid, Aloe Barbadensis Leaf Juice Powder, Calcium Gluconate, Gluconolactone, Lactic Acid, Sodium Benzoate, Potassium Sorbate, Sodium Dehydroacetate, Benzyl Alcohol.



1 komentarz:

  1. Cześć ;) Podoba mi się Twoja strona, będę cześciej wpadać ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2014 Better Me , Blogger