Ćwiczenia z kettlami (kettlebells) w domu

Jestem dumną posiadaczką 4 kg kettla. Jeżeli wykonuje trening w domu, to najczęściej sięgam właśnie po niego, na zmianę z gumami mini band. Pamiętam, że kiedy uczęszczałam na zajęcia fitness, jednymi z moich ulubionych były właśnie zajęcia z kettlami. Wychodziłam z nich bardzo zmęczona. Teraz mam ograniczony dostęp do rarytasów takich jak siłownia. Jednak staram się jak najczęściej sięgać po mojego osobistego kettla i trenować w domu.


Poniżej znajdziecie filmiki, z platformy YouTube, podzielone na trzy kategorie przedstawiające przykładowe treningi, z których ja chętnie korzystam. Są to treningi na całe ciało oraz z wyróżnieniem na dolne i górne partie.

Całe ciało:







Dolne partie ciała:





Górne partie ciała:






A jakie są wasze, ulubione ćwiczenia z użyciem kettlebells?







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Better Me , Blogger