Jakie seriale polecam? Netflix, HBO,Fox

Długo myślałam o tym czy stworzyć taki wpis, głównie dlatego, iż obejrzałam bardzo dużo seriali i ciężko było by mi wybrać kilka do polecenia dla was gdyż całkiem sporo z tych seriali było dobrych. Jednak postanowiłam, że na początek wybiorę takie, które najbardziej zapadły mi w pamięci.


Gra o Tron
Serial to adaptacja sagi George'a R.R. MartinaTo mój absolutny hit. No może z wyjątkiem ostatniego sezonu.  Pamiętam, że długo wzbraniałam się przed obejrzeniem tego serialu. Dużo o nim słyszałam i jakoś nie wierzyłam, że to może się udać. A jednak. Liczne intrygi i zwroty akcji sprawiają, że nie można się od niego oderwać. Serial wciągnął mnie od pierwszego odcinka. Niestety jestem nieco rozczarowana finałowym sezonem, gdzie wątki budowane na przestrzeni poprzednich sezonów tracą na znaczeniu. Mam wrażenie, że scenarzyści chcieli zaskoczyć widzów, jednak ja czuje spory niedosyt.

Wielkie kłamstewka
Serial jak do tej pory doczekał się dwóch sezonów, możliwe że będą następne. Finał pierwszego  sezonu jak dla mnie był do przewidzenia, jednak klimat serialu i świetna obsada aktorska skradły moje serce. Drugi sezon to petarda. Świetna kreacja dołączającej do obsady Meryl Streep, piękne pejzaże i wciągająca akcja. Jedynie finał sezonu nieco rozczarowuje, gdyż jest zbyt cukierkowy. Ale z pewnością czekam na więcej.

Dom z papieru
Tego serialu chyba nie muszę nikomu przedstawiać. Nie znam osoby z mojego otoczenia która by nie słyszała o tym serialu lub nie nuciła bella ciao. Niedawno Netflix wypuścił trzeci sezon serialu.  Świetna fabuła, trzyma w napięciu do ostatniej minuty i do tego język hiszpański, który tak  bardzo uwielbiam. Nie zawiedziecie się z pewnością. Na wszelki wypadek jakby jednak znalazł się ktoś kto nie słyszał o  tym serialu, zdradzę  wam, iż pierwsze dwa sezony opowiadają  o napadzie na mennice hiszpańską, natomiast trzeci.... myślę, że po dwóch sezonach będziecie mieli okazje przekonać się sami.

Peaky blinders
Tutaj muszę przyznać, że moje serce skradł grający drugoplanową rolę Tom Hardy. Jego kreacja w tym serialu to dla mnie mistrzostwo. Jednak serial ogółem też jest bardzo dobry. Opowiada on o losach gangsterskiej rodziny z Birmingham na której czele stoi Tommy Shelbi. Swoją drogą aktor który gra głównego bohatera Cillian Murphy na co dzień wydaje się być zwyczajny za to w serialu ma w sobie ogromną charyzmę i urok.

Przyjaciele
Serial który obejrzałam po angielsku w ramach praktyki języka. Takie połączenie przyjemnego z pożytecznym. Przez większość czasu rozśmiesza ale też sprawia, że popadamy w zadumę. Opowiada o grupce przyjaciół z Nowego Jorku. Wstyd mi się przyznać ale pierwszy kontakt z "friendsami" miałam dopiero na studiach. Myślę iż to klasyk wart obejrzenia. 

Chirurdzy
To serial, który bawi, uczy i wzrusza. Choć serial doczekał się już 16! sezonów to z pewnością fabuła dalej jest ciekawa. Wszystko to za sprawą nowych postaci i coraz to ciekawszych historii pacjentów szpitalu w Seattle. Nie raz i nie dwa zdarzyło mi się uronić łezkę przy oglądaniu. Miło jest patrzeć jak bohaterowie zmieniają się przez te wszystkie lata. A niektóre odcinki na prawdę trzymają w napięciu. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Better Me , Blogger