Muszę w życiu koniecznie,czyli moja bucket list

Chciałabym się podzielić z Wami moimi małymi ogólnymi celami i marzeniami, które chce spełnić w moim życiu. Są to cele, które chciałabym zrealizować jednak nie są przypisane do konkretnego roku. Zaznaczam, że na tej liście nie są uwzględnione moje podróżnicze marzenia. Od tego mam osobną :) Lista muszę w życiu koniecznie to jedna z kolekcji w moim Bullet Journalu. 


1. Wybrać się na koncert Eda Sheerana.
Ed jest moim muzycznym objawieniem. Uwielbiam jego muzykę i klimat jaki tworzy. Myślę, że uczestnictwo w jego koncercie byłoby dla mnie nie lada przeżyciem. Nie pozostaje mi nic innego niż czekać, kiedy znów zawita do Polski.
2. Obejrzeć skoki narciarskie na żywo.
Od małego jestem fanką skoków narciarskich. Pamiętam jak zawsze po niedzielnym obiedzie zasiadaliśmy by wspólnie je obejrzeć. Dlatego też moim marzeniem jest uczestniczenie na żywo w tym wydarzeniu, najlepiej w Zakopanym.
3. Zrobić sobie tatuaż.
Bardzo chciałabym zrobić sobie tatuaż. Mam już wybrany wzór, ale ciągle odkładam jego wykonanie w czasie. Sama nie wiem dlaczego, chyba muszę przyznać przed samą sobą, że trochę obawiam się bólu.
4. Nauczyć się  robić profesjonalne zdjęcia.
Uwielbiam robić zdjęcia, jednak na razie nie są one takiej jakości jakbym sobie życzyła. Myślę o profesjonalnym kursie fotograficznym. Może macie jakieś godne polecenia?
5. Napisać list do siebie i otworzyć go za 10 lat.
Ten pomysł jest inspiracją z Pinteresta. Myślę, że byłoby to bardzo ciekawe doświadczenie, trochę jak podróż w czasie.
6. Obejrzeć film w kinie pod gołym niebem.
To marzenie jest prawdopodobnie najłatwiejszym do spełnienia, bo nie wymaga wysiłku. Wystarczy poczekać na ładną pogodę i poszukać takiego wydarzenia w okolicy.
7. Pobiec w półmaratonie.
Bardzo lubię biegać, jest to chyba moja ulubiona forma aktywności fizycznej. Niestety jestem raczej krótkodystansowcem, pół godzinny bieg potrafi mnie całkiem dobrze zmęczyć.  Moim celem jest półmaraton, choć wiem, że sporo pracy jeszcze przede mną.
8. Oddać krew.
Boję się pobierania krwi, jednak chciałaby się przełamać i zrobić coś dobrego dla innych.
9. Adoptować psa ze schroniska.
Jestem absolutną psiarą. Uwielbiam wszystkie zwierzęta, jednak nie bez powodu mówi się, iż pies jest najlepszym przyjacielem człowieka. W przyszłości, jak tylko będę miała odpowiednie warunki, chciałabym dać dom jednemu z tych wspaniałych stworzeń.
10. Być wolontariuszką.
W przeszłości byłam wolontariuszką w kilku jednorazowych wydarzeniach. Tutaj mam na myśli jednak coś bardziej długoterminowego jak wolontariat w schronisku. 
11. Trenować sztuki walki lub taniec na rurze.
Chciałabym znaleźć również czas na trening sztuk walki lub tańca na rurze. Przyznam, iż nigdy nie uczestniczyłam w tego rodzaju zajęciach, a bardzo chciałabym się sprawdzić.
12. Nauczyć się jeść pałeczkami.
Niby banalny cel, a jednak nie. To wcale nie jest takie proste jak się wydaje!
13. Zrobić drzewo genealogiczne rodziny.
Myślę, że to najbardziej czasochłonny cel. Może ktoś z was ma jakieś rady, od czego zacząć? Wykonałam już pierwszy krok i założyłam konto na MyHeritage. Zastanawiam się również nad wykonaniem testu DNA, który pomoże w ustaleniu mojego pochodzenia.
14. Pojechać na festiwal muzyczny.
Marzy mi się Tomorrowland jednak myślę, że Orange Warsaw Festival będzie dobry na początek. A jak wiadomo, apetyt rośnie w miarę jedzenia.


A jakie punkty znajdują się na waszej bucket list?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Better Me , Blogger