Ulubieńcy i inspiracje kwietnia

Witam, w kolejnych w tym roku inspiracjach. Maj tuż za rogiem, dlatego chciałabym Wam przedstawić moich ulubieńców kwietnia. Właściwie w tym miesiącu będą to bardziej inspiracje, gdyż tak się złożyło, że wśród wyróżnionych pozycji są same niematerialne rzeczy. Zapraszam do lektury przy porannej kawie :)




Relaksujące dźwięki natury

Ostatnio zauważyłam, że ciężko mi się skupić na pracy słuchając muzyki, ale równie dziwnie pracuje mi się bez jakiegokolwiek dźwięku na słuchawkach. Zaczęłam więc szukać muzyki relaksacyjnej, która by mnie nie irytowała i pozwalała w pełni się skupić. I znalazłam kilka takich kompozycji na YouTubie. Tutaj zostawiam wam dwie jak na razie ulubione.




Aplikacja Daily motivational quotes ENLIVEN

To w pełni darmowa aplikacja na telefon, w ramach której codziennie dostajemy nowy, motywujący cytat. Zawsze rano, gdy sięgam po telefon, pierwszą rzeczą jest zobaczenie, jakie hasło  na mnie czeka.  Myślę, że dobrze jest zacząć dzień od takiej małej dawki motywacji. Znacie może podobne aplikacje z dającymi pozytywnego kopa cytatami?




Test Osobowości 16 personalities

Pierwszy raz zrobiłam ten test jakiś rok temu, ale stwierdziłam, iż zrobię go jeszcze raz teraz i przekonam się, czy wyniki będą takie same. Przeprowadziłam go bardziej w ramach ciekawości, ale byłam zdumiona, jak trafne było podsumowanie. Co do samego testu, to wypełnienie go zajęło mi około 10 minut. Po uzupełnieniu wszystkich pytań otrzymujecie opis swojej osobowości po polsku. Natomiast bardziej szczegółowe informacje na ten temat są dostępne po angielsku. Mój typ osobowości to protagonista, a Wasz? Test możecie wykonać tutaj.

7 days of calm

To siedmiodniowy cykl medytacji dostępny w aplikacji Calm. Jako że w dalszym ciągu medytacja idzie mi bardzo słabo, gdyż bardzo szybko się rozpraszam, poszukiwałam medytacji dla początkujących. Tutaj każdego dnia skupiamy się na czymś innym, między innymi na podstawach mindfulness, na cierpliwości, na byciu uważnym. Każda medytacja trwa około 10 minut. Kurs spodobał mi się na tyle, iż postanowiłam poświęcić kolejne siedem dni, aby przejść ten cykl jeszcze raz. 



Poranna joga

Ciągle poszukuje idealnej, porannej jogi dla siebie. Ma ona nie wymagać nadmiernego wysiłku ode mnie i nie może być zbyt skomplikowana, bo niestety nie jestem zbytnio rozciągnięta. W tamtym miesiącu praktykowałam poranną jogę dla leniuchów (więcej tutaj). Natomiast w kwietniu natrafiłam na poranną jogę na dzień dobry na kanale Małgorzaty Mostowskiej. I  jak na razie przy niej pozostanę. Najlepsze jest to, że można ją wykonać zaraz po przebudzeniu, będąc jeszcze w łóżku.






Macie swoich ulubieńców kwietnia?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Better Me , Blogger