Ulubieńcy czerwca

Witam w inspiracjach czerwca! Chciałabym wam pokazać jakie rzeczy materialne i niematerialne gościły u mnie w tym miesiącu i zasłużyły na to, aby pojawić się w tym zestawieniu. Zatem filiżanka kawy w dłoń i zapraszam do lektury.



Kettlebell
Jako że obecnie nie mam możliwości chodzenia na siłownie, motywuje się  do ćwiczeń w domu. Posiadam już ciężarki jedno kilowe (niestety są już dla mnie za lekkie), gumę mini band, a teraz przyszedł czas na kettlebella. Na początek postanowiłam zakupić czterokilogramowego i myślę, że była to bardzo dobra decyzja. Cięższy asortyment zostawiam na później. Staram się ćwiczyć przynajmniej dwa razy w tygodniu, wykorzystując do tego filmiki instruktażowe z youtube.  

Herbata YogiTea Green Tea Matcha Lemon
Bardzo lubię pić herbatę i testować nowe smaki. Tym razem do mojego zakupowego koszyka trafiła herbata YogiTea Green Tea Matcha and Lemon. Ma bardzo przyjemny smak (aczkolwiek pamiętajcie, że to rzecz gustu). Staram się pić ją zamiast mojej porannej kawy.

Serial Wielkie Kłamstewka
W czerwcu zaczęłam drugi sezon Wielkich Kłamstewek. Dotychczas obejrzałam cztery odcinki i już żałuje, że sezon niedługo się kończy. Przyznam, iż ten podoba mi się nawet bardziej niż poprzedni, bo przynajmniej dla mnie, jest mniej przewidywalny. Ma świetny klimat oraz wspaniałą obsadę aktorską (między innymi Nicole Kidman, Reese Witherspoon, Shailene Woodley). Polecam, myślę, że się nie zawiedziecie. 

Balsam Victoria Secret Love Addict
Poza tym, że ma bardzo ładną szatę graficzną, to pachnie przepięknie. I muszę przyznać, iż ten zapach utrzymuje się dość długo. Do  tego nawilża, nie jest to jakieś hiper turbo nawilżenie, ale pozostawia skórę przyjemnie miękka w dotyku. 

Podcast i blog The Minimalist 
Joshua Fields Millburn i Ryan Nicodemus to przyjaciele, których połączył minimalizm. Nie pamiętam już dokładnie jak trafiłam na ich media, prawdopodobne było to dzięki wystąpieniu na TED Talks. Joshua i Ryan prowadzą bloga, podcast oraz mają własny kanał na youtube. Na Netflixie możemy znaleźć dokument z ich udziałem Minimalizm: Dokument o rzeczach ważnych. Aczkolwiek, ja jeszcze niestety nie miałam okazji go obejrzeć. Polecam wam zerknąć na ich bloga lub posłuchać podcastu, do którego zapraszają różnych, inspirujących gości. Nawet jeżeli nie interesujecie się tematyką minimalizmu, na pewno znajdziecie coś dla siebie.

Satynowa poszewka na poduszkę
To moje małe odkrycie. Czytałam dużo pozytywnych opinii na temat poszewek satynowych oraz jedwabnych. Jedwabne poszewki kosztują sporo, dlatego postanowiłam na początek kupić satynową. I nie rozczarowałam się. Rano budzę się bez odgnieceń na twarzy, a moje włosy przyjemnie się po niej ślizgają a nie wycierają, jak było w przypadku mojej starej poszewki. Dajcie znać czy posiadacie poszewki satynowe lub jedwabne. I czy, w waszej opinii, ta druga jest warta swojej ceny?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Better Me , Blogger