Moje kolekcje w Bullet Journalu

Opowiem Wam dzisiaj jakie kolekcje znajdują się w moim Bullet Journalu. Dla tych, którzy nie wiedzą co to jest Bullet Journal, choć nie wiem, czy znajdą się tacy, w dużym skrócie jest to narzędzie do organizacji czasu i ułatwiania sobie życia. W moim BJ oprócz stron typowo organizacyjnych znajdują się właśnie kolekcje, w których zapisuje inspiracje, plany podróżnicze, moje rutyny i wiele innych. Kolekcje znajdują się na samym początku mojego notatnika, po to aby łatwo mi było do nich wrócić. Co zawierają owe kolekcje?





1. Cele na następny rok.
2. Podróżnicza wish lista.
3. Tu byłam.
4. Może przeczytam.
5. Przeczytałam w tym roku.
6. Może obejrzę.
7. Kosmetyki do wypróbowania.
8. Poranna / wieczorna rutyna.
9. Moja beauty rutyna.
10. Muszę w życiu  koniecznie.
11. Pomysły na wpisy na bloga.
12. Moje seriale.


Dajcie znać czy prowadzicie Bullet Journal i jakie posiadacie w nim kolekcje?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Better Me , Blogger